Vælg en side

// Vagtplanlægning //

SameSystem

Samesystem gør det er nemt og hurtigt at håndtere planlægning og administration med en komplet digital løsning så i sparer både tid og penge. De er passionerede omkring at skabe løsninger, der forbedrer din forretning og kommer både ejere, ledere og medarbejdere til gode. SameSystems app tænker som en manager og tager højde for budgetter og medarbejderkompetencer

SameSystem har i samarbejde med partnere og kunder udviklet et vagtplanlægningssystem til en komplet workforce management løsning. Løsningen fokuserer udelukkende på det, der betyder noget inden i butikker, caféer og restauranter: at booste vækst, reducere udgifter, spare tid og sikre motiverede medarbejdere.

Vi tror på at ledere skal bruge deres tid på kunder og strategisk udvikling – ikke administration.

Læs mere om dem her.

SAMESYSTEM TILBYDER B.LA.

  • Optimering af din vagtplanlægning med en app der tager udgangspunkt i din specifikke forretnings data. SameSystem bruger AI til analysere din forretningsdata og komme med forslag til at optimere.
  • Spar tid på planlægning og forudse behovet for bemanding
  • Digitale kontraker
  • Nem og præcis tidsregistering
  • Automatiske lønkørsler
  • Kundetilfredshed: 99,3 %

FORDELE SOM DRC-MEDLEM

 

  • Gratis implementering (Før pris: 8.000 kr. pr restaurant.)
  • Gratis tidsregistering inkluderet (Løser den nye lovgivning om arbejdstidsregistering)
  • Betal per restaurant
  • Ubegrænset V.I.P support med maksimalt 30 sekunders ventetid